Sarıçam’a “Tarımda Yalın Üretim” Eğitimi

"Uzaktan eğitim ile ilgili sorunların çözümü için gerekli adımlar atılmadı"

Yüreğir'de telafi eğitim programı

Prof. Dr. Nevzat Tarhan: “Sınav kaygısı yaşamak normaldir”

Ç.Ü.1. Sınıf Öğrencileri İçin Oryantasyon Programı Düzenlendi

Prof. Dr. Sinan Canan: “Yeni dijital dünyaya karşı uyanık olmalıyız”

Erkan Koleji’nde kep töreni

ADANA’NIN ŞAMPİYON ÖĞRENCİLERİ ANKARA BİLETİNİ ALDI

Prof. Özgünen’in adı Ç.Ü'de amfiye verildi

Uluslararası Gamification Projesi tamamlandı

Kolejliler geri dönüştürdüler, kazandılar

YÜREĞİR BELEDİYESİ ÜCRETSİZ BESYO KURSU DÜZENLEDİ

ADANA’DA YENİLİKÇİ BİR EĞİTİM ANLAYIŞI GELİŞTİRİLDİ

EĞİTİM-SEN, "LGS iptal edilmeli"

“3. Sanayiye Uygulanabilir Öğrenci Projeleri Yarışması” Ödülleri Sahiplerini Buldu

Kültür elçileriyle masaldan matematiğe

Milli Eğitim Bakanı: Planımız Eylül’de okulları beş gün açmak

İçişleri Bakanlığı’ndan LGS Genelgesi

SULUCA ORTAOKULU’NDA etwinning ÇALIŞMALARI

Ç.Ü. Adana Meslek Yüksekokulu Öğrencileri İçin Oryantasyon Programı

SEYHAN'IN ‘GEZİCİ BİLGİ EVİ’ HİZMETE GİRDİ

Uluslararası Gamification Projesi tamamlandı

Adana’dan Çukurova İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve Çukurova Üniversitesi Meslek Yüksek Okulu’nun ortak kuruluşlar arasına yer aldığı proje 2 yıl sürdü.

-Kursun içeriğinde 21.yy eğitmen modelinin kullanabileceği e-öğrenme, ters-yüz öğrenme, öğrenme alanları, arttırılmış gerçeklik, mobil araçlar aracılığıyla öğrenme ve değerlendirme, dijital hikâye anlatımı gibi oyunlaştırma ve oyun yoluyla öğrenme teknikleri hakkında bilgilere yer verildi.

 

  Çukurova İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nün ortak olduğu Gamification adlı projenin tamamlandığı bildirildi.

Türkçe karşılığı oyun oynamak anlamına gelen Gamification adlı projede Mersin’de Kurulu bulunan Mesleki Girişimciler Derneği (Megider) yürütücü olarak yer aldı.

Çukurova Üniversitesi Meslek Yüksek Okulu, Çukurova İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, Türkiye’den Dalya Ajans, Yunanistan’dan DIAN Training Center, Portekiz’den Make It Pedagogical  ve Romanya’dan Unıversıtatea Polıtehnıca Dın Bucurestı  adlı kobilerin   ortak kuruluşlar olarak  bulunduğu proje tamamlandı.

Projenin tamamlanmasıyla ilgili bilgiler veren yetkililer,  “Proje ortak ülkeleri 2 yıl boyunca deneyimlerini biraraya getirerek bir ‘Oyun ve Oyunlaştırma Eğiticileri için Eğitim Kursu’ hazırladılar. Eğiticiler projenin web sitesinde tasarladıkları uzaktan eğitim sistemi Moodle aracılığla öğreticilere verdikleri kurslarda yenilikçi planlar ve uygulamalar hazırlama fırsatını bulacaklar. Kursun içeriğinde 21.yy eğitmen modelinin kullanabileceği e-öğrenme, ters-yüz öğrenme, öğrenme alanları, arttırılmış gerçeklik, mobil araçlar aracılığıyla öğrenme ve değerlendirme, dijital hikâye anlatımı gibi oyunlaştırma ve oyun yoluyla öğrenme teknikleri hakkında bilgilere yer verildi” ifadelerini kullandılar.

Projeyle ilgili Adana’da gerçekleştirilen seminer sonunda kurs gören eğiticiler ile emeği geçenlere birer teşekkür belgesi verildi.

(VŞ)