Hatayspor, sahalara döndü
SPOR 10.07.2023 10:26:00 586 0

Süper Lig'e, Trendyol Yemek ile geri dönen Atakaş Hatayspor, ilk maçını Acun Ilıcalı’nın sahibi olduğu Hull City ile gerçekleştirdi.

Atakaş Hatayspor, 9 Temmuz Pazar günü Bursa’da oynanan dostluk maçına ilk kez Trendyol Yemek logolu yeni formalarıyla çıktı. Trendyol Grubu Başkanı Çağlayan Çetin maç öncesinde Atakaş Hatayspor Teknik Direktörü Volkan Demirel’e Trendyol Yemek logolu yeni formayı hediye etti.

Atakaş Hatayspor Teknik Direktörü Volkan Demirel, maç öncesi yaptığı açıklamada, “Trendyol Yemek’in çok büyük bir emeği var. Sayelerinde ayağa kalktık, beraber yürüyeceğiz. Biz de bu emeği, onların ismini taşıyarak, sahadaki başarımızla daha da yukarıya taşıyacağız” ifadelerini kullandı.

Trendyol Grubu Başkanı Çağlayan Çetin, “Yeni sezonda Trendyol Yemek ile Atakaş Hatayspor’umuzun yanında olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Atakaş Hatayspor’umuzun Süper Lig’de başarıdan başarıya koşacağına inanıyoruz. Bu başarılara tanıklık edecek olmanın heyecanı içindeyiz” dedi.

Atakaş Hatayspor deprem sonrası yeşil sahalara Acun Ilıcalı’nın sahibi olduğu Hull City ile oynadığı dostluk maçıyla döndü. Atakaş Hatayspor, 9 Temmuz Pazar günü Bursa Büyükşehir Belediye Stadyumu’nda oynanan dostluk maçına ilk kez Trendyol Yemek logolu yeni formalarıyla çıktı. Trendyol Grubu Başkanı Çağlayan Çetin maç öncesinde Atakaş Hatayspor Teknik Direktörü Volkan Demirel’e Trendyol Yemek logolu yeni formayı hediye etti.

‘Sayelerinde ayağa kalktık, beraber yürüyeceğiz’

Atakaş Hatayspor Teknik Direktörü Volkan Demirel, maç öncesi yaptığı açıklamada, “Trendyol Yemek’in çok büyük bir emeği var. Sayelerinde ayağa kalktık, beraber yürüyeceğiz. Biz de bu emeği, onların ismini taşıyarak, sahadaki başarımızla daha da yukarıya taşıyacağız. Hatay’ın, Hataylıların ve oradaki insanların yanında oldukları için kendilerine çok teşekkür ederim. Trendyol, afet döneminde de yanımızdaydı. Ben ilk günden beri orada olduğum için biliyorum; bölgenin tüm ihtiyaçlarını karşıladılar” dedi.

Atakaş Hatayspor ile birlikte tekrar sahaya çıkmanın kendisi için çok büyük bir mutluluk olduğuna işaret eden Demirel, “Futbola başladığımda bu heyecanı yaşamıştım. Şu an bu sahada olmak, 5 ay önceki durumlardan buraya gelmek kolay bir durum değil. O yüzden ben yanımızda olan herkese binlerce kez teşekkür ederim. Hayatlar yıkıldı, evler yıkıldı, geçmişler, gelecekler yıkıldı. Deprem döneminde Atakaş Hatayspor olarak ne malzememiz varsa paylaştık. Elimizde hiçbir şey kalmamışken, bugün buralara geldik. Demek ki insanlar isterse her şeyi yeniden inşa edebilir. Biz burada, Hataylılara ve depremi yaşamış insanlara umut olmak istiyoruz. O yüzden bizi görsünler, bizi örnek alsınlar. İnşallah onlar da en kısa zamanda evlerini, barklarını, işlerini tekrar inşa edecekler. Çünkü biz Atakaş Hatayspor’u tekrardan inşa ettik” diye konuştu.

‘Sezon boyunca birlikte yürüyeceğiz’

Trendyol Grubu Başkanı Çağlayan Çetin, “Yeni sezonda Trendyol Yemek ile Atakaş Hatayspor’umuzun yanında olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Trendyol olarak ilk günden itibaren deprem bölgesindeydik. Hatay’ın hep yanında olmaya çalıştık. Bölgede 40’tan fazla seyyar mutfakla, 700’ü aşkın kuryemiz her gün Hatay’ın her köşesine yardım götürüp, destek olmaya çalıştılar. Atakaş Hatayspor’un da orada ne kadar büyük fedakârlık yaptığını, Hatay halkına destek olmaya çalıştıklarını gördük. O yüzden Atakaş Hatayspor’a hiç düşünmeden destek olduk. Bu bizim için büyük bir onur. ‘Siz ayağa kalkana kadar biz ayakta olacağız’ dedik. Bugün hep birlikte ayağa kalktık. Sezon boyunca da beraber yürüyeceğiz” dedi.

Sporu Türkiye’nin ortak değeri olarak gördüklerini ifade eden Çetin, şöyle devam etti: “Cumhurbaşkanımızın da vurguladığı bölgenin yeniden inşası sürecinde Atakaş Hatayspor’u tekrar Süper Lig’de görmenin önemi büyük. Bu yeniden inşa sürecinde Atakaş Hatayspor’un da önemli bir rolü olacak. Biz Trendyol olarak hem Hatay’ın hem de Atakaş Hatayspor’un her zaman yanlarındayız. Atakaş Hatayspor’umuzun Süper Lig’de başarıdan başarıya koşacağına inanıyoruz. Bu başarılara tanıklık edecek olmanın heyecanı içindeyiz.”

‘Tüm şehir için oynayacağız’

Atakaş Hatayspor’un kalecisi Erce Kardeşler, takım otobüsünde yaptığı açıklamada, 10 yıllık profesyonel kariyerinde ilk kez bu kadar heyecanlandığını belirterek, “Aylar sonra ilk defa takım otobüsümüze biniyorum. Tekrar formalarımızı giyeceğiz. Skorun hiçbir önemi yok. Tüm şehir için oynayacağız. Her maçımız oradaki insanlar için olacak. Herkese dimdik ayakta durduğumuzu göstermek istiyoruz. Onlar da bizden güç alsın, ailelerini toplayıp dimdik ayakta durabilsin” şeklinde konuştu.

(VŞ)

Haber Kaynak : HABER MERKEZİ

DÜNYA MOTOKROS ŞAMPİYONASI AFYONKARAHİSAR'DA!

CİMNASTİK MİLLİ TAKIMI “ADANA ÇİFTETELLİSİ ” İLE KARŞILANDI

TSYD yeni binasına kavuşuyor

GENK 2-1 ADANA DEMİRSPOR

Adana Demirspor bugün Genk Karşısında

TFF,"Türk Futbolunun yükselen trendi sürecek"

Milli Atletten Başkan Akay’a ziyaret

Başkan Akay Geleceğin Yıldızlarıyla Bir Araya Geldi

“Büyük” kupayı, “Fenerbahçe Doğuş Yelken Yat Takımı Fenerbahçe 1” takımı kazandı

538. GELENEKSEL KIZILDAĞ KARAKUCAK GÜREŞLERİ PAZAR GÜNÜ BAŞLIYOR

Kızıldağ'da şampiyon Döşekevi Kuşçusofuluspor oldu

Tirilye’deki zorlu yelken mücadelesi nefes kesti

Yelken yarışında ilk etabın birincileri açıklandı

SATRANÇTA “OLİMPİYAT İKİNCİSİ” OLDUK!