SPOR 12.06.2018 13:58:56 260 0

"Amacımız taraftarımızı mutlu etmek"

Spor Toto 1. Lig takımlardan Adanaspor´un yeni Teknik Direktörü Cihat Arslan 2018-2019 sezonuna dair önemli açıklamalarda bulundu.

Adanaspor Teknik Direktörü Cihat Arslan:  "İç ve dış transferlerde anlaştığımız oyuncular var. Transfer listemizde birçok oyuncu var. Görüşmelerimiz sürüyor, amacımız kampa eksiksiz gitmek" dedi.

Turuncu-Beyazlı takımın yeni Teknik Direktörü Cihat Arslan yaptığı açıklamada, öncelikle çok büyük takıma ve çok büyük bir şehre geldiği için mutlu olduğunu belirterek, "Başkanımız Bayram Akgül´le yaklaşık 1 hafta görüşmeler yaptık. Neler yapabiliriz, neleri tekrar gözden geçirebiliriz, neleri başarabiliriz diye. Potansiyel olarak hem şehre hem de Adana´ya inandığımız için birliktelik gelişti. Bu süreçten sonra taraftarımızı mutlu etmek amacındayız. Başka bir amacımız da yok" diye konuştu.

Başkan Bayram Akgül ile Adanaspor´un geleceğini en iyi şekilde şekillendirmek için çalışmalara başladıklarını ifade eden Arslan, şöyle devam etti:
"Dış transferde Kenan Karışık, Göksu Alhas ve Hakan Barış ile anlaştık. İç transferde ise Onur Akbay ile anlaşma sağladık. Bireysel yeteneklere inanıyorum ama takım içinde bireysel yeteneklerini kullanmasını istiyorum. Hepimiz takım için varız. Taraftarda sahadaki mücadeleyi oyun anlamında görmeli. Formanın hakkını, aldığını paranın hakkını veren oyuncu profilinde olması gerekiyor. Bizler de transfer çalışmalarımıza bu oyuncu profiline uygun düzeyde oyuncular bakıyoruz. Adanaspor´un zaten bir temeli var. Hakan Barış´ın dışında bir oyuncuyla daha görüşüyoruz. İsmini veremiyorum henüz bir netlikte kazanmadığı için. Transfer listelerimiz üzerinde çalışmalarımız sürüyor. İç transferde birçok oyuncu bizlerle devam edecek önümüzdeki günlerde anlaşma sağlandıkça açıklamalar yapılır. Yurt dışı transferleri de kolay olmuyor. Tabii ki amacımız kampa giderken eksiksiz gitmek ama bazen olmuyor. Bizler de en az eksikle gidebilmek istiyoruz. Kamp döneminde yoğun bir çalışmamız oluyor. Geç gelen oyuncu da katkısını sezon için de tam alamıyoruz. Böyle olunca da sezon da formsuzluklar olabiliyor .Elimizdeki yabancı oyunculardan birine Süper Lig´den yüksek miktarlarda bir teklif gelirse ancak o şekilde değerlendirebiliriz. Onun dışında bizler de mücadele edecek oyuncular takımda kalacak. Geçen sezon baktığımızda en çok golü kalesinde gören Adanaspor oldu. Bizler de bu sorunu bilerek sorunlar üzerinde yoğunlaşıyoruz."

Taraftarların da ilgi desteğini gördükçe daha çok mutlu olduklarını ifade eden Cihat Arslan, "Bu durum da böyle olunca bizleri heyecanlandırıyor ama sorumluluklarımızı arttırıyor. Taraftarımızın iyi niyeti de bizleri daha çok çalışmamızı sağlıyor" dedi. (CO)

Haber Kaynak : İhlas Haber Ajansı

DÜNYA MOTOKROS ŞAMPİYONASI AFYONKARAHİSAR'DA!

CİMNASTİK MİLLİ TAKIMI “ADANA ÇİFTETELLİSİ ” İLE KARŞILANDI

TSYD yeni binasına kavuşuyor

GENK 2-1 ADANA DEMİRSPOR

Adana Demirspor bugün Genk Karşısında

TFF,"Türk Futbolunun yükselen trendi sürecek"

Milli Atletten Başkan Akay’a ziyaret

Başkan Akay Geleceğin Yıldızlarıyla Bir Araya Geldi

“Büyük” kupayı, “Fenerbahçe Doğuş Yelken Yat Takımı Fenerbahçe 1” takımı kazandı

538. GELENEKSEL KIZILDAĞ KARAKUCAK GÜREŞLERİ PAZAR GÜNÜ BAŞLIYOR

Kızıldağ'da şampiyon Döşekevi Kuşçusofuluspor oldu

Tirilye’deki zorlu yelken mücadelesi nefes kesti

Yelken yarışında ilk etabın birincileri açıklandı

SATRANÇTA “OLİMPİYAT İKİNCİSİ” OLDUK!